Autobusak

San Fermin Ikastolak ingurumenarekiko konpromisoa du. Gure ingurunearen jasangarritasunaren erantzule gara eta baliabideak zentzuz zaintzearen alde egiten dugu. Horregatik, familiei garraio-zerbitzu eroso, irisgarri, ekonomiko eta ahalik eta ekologikoena eskaintzen diegu. Gure garraio-sareak egunero 1.000 ibilgailuk sortuko luketen CO2 isuriak aurreztea ahalbidetzen du.

Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ikasleak artatzen dituzten 17 autobus-ibilbide ditugu, eta Bigarren Hezkuntzako eta Batxilergoko beste 12. Ibilbide optimizatuak eskaintzen ditugu, ahalik eta puntu gehien biltzeko eta ikastetxera azkar lekualdatzeko. Ikasleen bilakaeraren arabera, ikasturte-hasiera bakoitzean ibilbideak berrikusi eta optimizatzen ditugu.

San Fermin Ikastolaren autobus sareak Iruñerria eta Iruñerriko zatirik handiena hartzen du. Ikasleen segurtasuna bermatzeko, Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako autobusek zaintzaile bat dute, gure lantaldeko kidea dena. Profesional hori geroago ikastolako beste espazio batzuetan (jolastokian edo jantokian, adibidez) haurrek aurkituko duten pertsona bera da.

AUTOBUS GELTOKI BERRI BAT SORTZEKO ESKAERA

AUTOBUS BIKOITZA ESKATZEKO